Touroperator Corendon neemt reismerk Karin’s Choice over. Corendon was al voor 51% eigenaar van Karin’s Choice, maar het merk werd extern gemanaged. Vanaf nu wordt het onderdeel van het productportfolio van Corendon en wordt het gemanaged vanuit het hoofdkantoor in Badhoevedorp.

Waar het merk Corendon zich met name richt op de grote luxe All Inclusive hotels, richt Karin’s Choice zich op de klant die rust zoekt, weg van de massa en zelf zijn vakantie wil indelen. Bij Karin’s Choice verblijft de vakantieganger in kleinschalige, sfeervolle accommodaties in Spanje, Portugal, Griekenland, Italië en Curaçao. “Of het nu gaat om een luxe villa met privé zwembad, een intiem boutique hotel of een knus appartementje. Vliegreis, verblijf en huurauto zijn inclusief, alles wordt in één keer geregeld” zo klinkt het.

 

Willem Langenberg

Willem Langenberg wordt binnen Corendon verantwoordelijk voor Karin’s Choice, naast zijn huidige verantwoordelijkheid voor het merk GOfun. Langenberg (42) startte in 2015 zijn carrière bij Corendon en zette er GOfun op de kaart als toonaangevend reismerk op het gebied van jongerenvakanties. Onder Langenbergs verantwoordelijkheid groeide het merk naar circa 15.000 vakantiegangers per jaar. GOfun biedt vakanties op alle bekende feestbestemmingen van Europa zoals Albufeira, Lloret de Mar en Chersonissos, inclusief optredens van artiesten zoals Broederliefde, Bizzey en Ronnie Flex. Nu wordt Langenberg ook verantwoordelijk voor het merk Karin’s Choice.

Het complete aanbod van Karin’s Choice – dat ook door Belgische reizigers kan worden geboekt-  is te vinden op karinschoice.nl 

Foto’s @ Corendon