Corendon heeft zopas 2 nieuwe labels gelanceerd om het haar klanten nog gemakkelijker te maken bij de zoektocht naar een ideale verblijf in haar aanbod: “Charming” en “Trendy”. De touroperator ziet de vraag naar kleinschalige accomodaties immers duidelijk stijgen.
De hotels met het ‘Charming’ label zijn kleinschalig, gastvrij, charmant en sfeervol, met een uitstekend serviceniveau. Of het nu om een boutique hotel, appartement of een designhotel gaat; iedere accommodatie binnen dit label biedt persoonlijke service en intieme sfeer.
Voor het label ‘Trendy’ zijn hotels geselecteerd met een moderne, stijlvolle inrichting, bijzondere architectuur of een uniek interieur. Vaak zijn deze accommodaties ideaal gelegen middenin of vlak bij het trendy uitgaansleven en het strand.

 

Zoekgedrag

De reisorganisatie ziet recentelijk namelijk een toename in het zoekgedrag naar kleinschalige accommodaties. Onlangs heeft Corendon ook het merk Karin’s Choice overgenomen. Bij Karin’s Choice verblijft de vakantieganger in kleinere, sfeervolle accommodaties inclusief een huurauto, wat dus helemaal aansluit bij die wens naar kleinschaligheid.

“We zien dat de Belgen weer massaal op vakantie willen, want het gaat heel goed met de zomerboekingen. De boekingen voor zomer 2023 liggen momenteel weer op het niveau van 2019. Er is nu nog volop keuze in ons aanbod en met de toevoeging van de twee nieuwe labels is het een stuk gemakkelijker om de kleinere en trendy accommodaties binnen ons aanbod te vinden.” aldus Atilay Uslu, oprichter van Corendon.

​Deze twee labels zijn op de website te vinden via https://www.corendon.be/charming en https://www.corendon.be/trendy.

Ook een reisagent kan uiteraard helpen om deze accomodaties terug te vinden en te boeken.

Foto’s @ Corendon