04/08/2021- Ruim een jaar geleden heropende Dubai de grenzen opnieuw voor internationale toeristen. Tussen juli 2020 en mei 2021 verwelkomde het land dan ook al meer dan 3,7 miljoen overnachtende bezoekers. Dit aantal toont de belangrijke rol die Dubai als reisbestemming het afgelopen jaar heeft gespeeld. En dat gaat met de start van wereldtentoonstelling “Expo Dubai” in oktober zeker niet veranderen. Dat weet ook Inge Bracke, zaakvoerster van Jempi Reizen, die nu het nieuwe reismerk “We are Dubai” op de Belgische markt lanceert.

“Stilstaan is achteruit gaan”, zo redeneert Inge Bracke, zaakvoerster van Jempi Reizen, want met Dubai Expo in aantocht (die loopt van 1 oktober 2021 tem 31 maart 2022) lanceert ze samen met haar team het nieuwe Belgische reismerk “We are Dubai” voor reizen naar Dubai en de VAE.

6-daagse pakketten

We are Dubai focust op verschillende 6-daagse pakketten: van “First time Dubai” over “Dubai Beach” tot “Dubai Expo”, waarbij vluchten (met luchtvaartmaatschappij Emirates), hoteltransfers en verblijf -inclusief ontbijt- steeds inbegrepen zijn.

“Met onze verschillende reisformules zien klanten op onze website in één oogopslag wat hun reis zal kosten” vertelt Bracke telefonisch aan Travel Like A Pro. “Per reisformule voegen we daar ook nog een onmisbaar extraatje aan toe zoals bijvoorbeeld een bezoek aan de Burj Khalifa, een Dhow Cruise, een woestijnsafari, enz

In de meeste reisformules hebben klanten bovendien keuze uit 3 hotels met verschillende prijsklasses: Budget, Premium of Luxe”.

 

Meer dan alleen Dubai

Het nieuwe reismerk wordt gelanceerd in de aantocht naar Expo Dubai, maar bevat dus ook pakketten los van de Expo en zal dus ook zeker na de Wereldtentoonstelling blijven bestaan.

Naast Dubai zitten momenteel ook nu al Abu Dhabi en Ras Al Khaimah in het aanbod en zijn ook maatwerk en incentives op alle bestemmingen mogelijk.

 

Voor meer info:https://www.wearedubai.be