03/10/2018- Elk jaar boeken miljoenen Belgen een vakantie. Maar hoe komt zo’n vakantie tot stand en op welke steun kan je rekenen voor, tijdens en na de vakantie? Dat toont touroperator Neckermann je met plezier op zondag 7 oktober in Gent tijdens Open Bedrijvendag.

Primeur

Het is de eerste keer dat een bedrijf uit de reissector deelneemt. “We willen met onze deelname aan Open Bedrijvendag tonen dat een touroperator veel meer doet dan alleen maar een vliegticket of hotel verkopen aan de mensen” aldus Jan Dekeyser, CEO van Neckermann.

Bezoekers kunnen ontdekken waar en hoe we de vragen van onze reizigers voor, tijdens of na de reis oplossen. Maar ook bijvoorbeeld hoe onze medewerkers alle zeilen bijzetten om reizigers uit de nood te helpen bij bijvoorbeeld een aardbeving of staking.”

Achter de schermen

Waarvoor kan de vakantieganger allemaal bij een reisorganisatie terecht? Met welke hotelpartners en luchtvaartmaatschappijen werkt een touroperator samen en aan welke eisen moeten ze voldoen? Hoe wordt het product afgestemd op de verwachtingen van de klant? Op deze vragen biedt touroperator Neckermann tijdens Open Bedrijvendag ook een antwoord. Bezoekers krijgen in het Neckermann hoofdkantoor Gent (Zwijnaarde) een unieke blik achter de schermen van de moderne reisorganisatie.

Bezoeken kan -zonder voorinschrijving- op zondag 7 oktober van 10 tot 17 u.

Adres: Tramstraat 63-67 in Zwijnaarde (Gent). Het gebouw is ook volledig rolstoeltoegankelijk.