Travelworld sloot 2022 af met de mooiste cijfers uit haar 30-jarig bestaan en startte het nieuwe jaar met de lancering van een nagelnieuwe website, inclusief handige B2B tool. Het jaar heeft echter nog veel meer in petto, want ook het productaanbod van de Oostendse Verre Reizen-specialist wordt nu verder uitgebreid. Vandaag worden 2 nieuwe verre bestemmingen toegevoegd aan de bestaande portfolio: India & Jordanië.

“De lancering van India als nieuwe Travelworld bestemming stond eigenlijk al gepland voor het voorjaar van 2020, maar daar stak een welbekend virus een stokje voor” zo klinkt het. “Drie jaar, en ettelijke COVID-golven, later is de lancering nu echt een feit”. Travelworld heeft de nodige kennis in huis dankzij o.m. Sales Manager Prashant Gora, die dankzij z’n Indische roots, een serieus streepje voor heeft. India is meer dan het land van z’n (voor)vader(en), maar zit letterlijk en figuurlijk in z’n bloed. Samen met de rest van het Travelworld team in België en in India werden een aantal afwisselende rondreizen ontwikkeld die zowel de bekende als minder bekende plekjes van het overweldigende land aandoen.

 

“India is een land van contrasten en heeft meer te bieden dan enkel de klassieke hoogtepunten,” aldus Prashant. “We zijn er van overtuigd dat we met ons aanbod het verschil kunnen maken voor zowel zij die een eerste keer naar India reizen als voor de echte kenners.” Op de nieuwe Travelworld webstek Travelworld.be vind je alvast een eerste lading privé rondreizen, die telkens kunnen gereserveerd worden op 3, 4 of 5-sterren niveau. Dankzij de nieuwe B2B tool kunnen prijzen, beschikbaarheden en zelfs boekingen door reisprofessionals ook volledig online gebeuren.

 

Jordanië

Naast de lancering van India wordt ook het prachtige Jordanië toegevoegd aan het aanbod. “De toevoeging van Jordanië is een logische stap gezien het grote succes van het Midden-Oosten bij Travelworld” zo klinkt het. Tevens kondigde de nationale carrier Royal Jordanian aan vanaf eind oktober 2 x per week rechtstreeks tussen Brussel en Amman te vliegen.

 

 

“Jordanië heeft een rijke geschiedenis, een uitnodigende cultuur, heel wat natuurlijke schoonheid en culinaire hoogstandjes. Het herbergt enkele van de meest iconische bezienswaardigheden ter wereld zoals Petra en Wadi Rum en staat op veel mensen hun bucketlist.”, aldus Annelies Bossaert, mede-eigenaar van Travelworld. “Reisagenten bleven ons vragen naar meer bestemmingen in het Midden-Oosten en na een prospectietrip vorig jaar waren we helemaal verkocht” vervolgt Lieven Bossaert, General Manager Travelworld. “In Jordanië kan je de vele hoogtepunten niet op één hand tellen en proberen we daarnaast ook onze eigen Travelworld extra’s toe te voegen. Denk aan verblijven in unieke Bubble Lodges, streetart en streetfood wandelingen in Amman, wijnproeverijen of spa- en wellnessvakanties.”

 

Brochures op komst

Beide bestemmingen zijn vanaf nu te ontdekken via de nieuwe Travelworld website. Het aanbod wordt de komende weken nog verder aangevuld met unieke rondreizen, hotels, combinaties en Travelworld Moments. Alle reizen zijn eveneens volledig aanpasbaar naar wens. Later dit jaar verschijnen de nieuwe Travelworld brochures, waarin beide bestemmingen ook uitgebreid aan bod zullen komen.

 

Foto’s @Travelworld