19/01/2024- Als onderdeel van haar nieuwste campagne wil reiskantoorketen Neckermann – die 40 Shops verspreid over het hele land heeft- de reiservaring opnieuw uitvinden door samen met Urban Media en Clear Channel – de Full Wrapped Corridor van station Brussel-Zuid om te toveren tot een zintuiglijke ontsnapping door lavendelvelden.

“Daardoor zullen de treinpassagiers een unieke visuele en olfactorische ontdekkingsreis beleven wanneer ze door de 35 meter lange gang wandelen. Door de verleidelijke geur van lavendel toe te voegen aan een omgeving geïnspireerd op bloemenvelden, creëert Neckermann een instant onderdompeling in de vakantiesfeer” zo meent Neckermann.

 

Januari boekingsmaand

“Januari is traditioneel de maand waar al heel wat vakantiefans uitkijken naar de zomer en hun vakantie boeken.

“Met onze campagne spelen we in op de zintuigen van de vroegboekers, want op vakantie zie je, ruik je en hoor je dingen die je bij ons amper tegenkomt. De OOH-actie in Brussel-Zuid prikkelt meerdere zintuigen waardoor we voor een totaalbeleving zorgen en je je even in het zuiden van Frankrijk waant”, aldus Lieselotte Steyaert, Marketing Manager bij Neckermann.

Wie zich nog in de lavendelvelden van Neckermann wil begeven, kan daarvoor nog tot 26 januari in het Brusselse Zuidstation terecht. Of een reisje naar de echte lavendelveldenboeken uiteraard!