16/10/2019- Brussels Airlines viert een van de meest iconische Belgische designers met de introductie van haar nieuwe Business Class amenity kit in samenwerking met NATAN. Dankzij een nieuw partnership met Galileo Watermark werden luxueuze NATAN tasjes ontworpen in zwart en blauw.

Door deze nieuwe samenwerking gaat Brussels Airlines verder op haar elan om het beste van België in de kijker te zetten op haar vluchten. Zo heeft de luchtvaartmaatschappij ook al partnerships met Belgische sterrenchefs en biedt ze haar passagiers Belgische chocolade en lokale biermerken aan om een culinaire ervaring aan boord te creëren. “Als trotse ambassadeur van België is het voor ons steeds belangrijk geweest om het beste van België aan boord te brengen en om samen te werken met experts uit verschillende vakgebieden.

We zijn verheugd dat we dit nu opnieuw kunnen doen voor onze Business Class amenity kits. Het is een design geworden dat onze passagiers zeker na hun vlucht nog zullen gebruiken” aldus Nicolas Iritcity, In-Flight Product Manager van Brussels Airlines.

Verzamelcollectie

De unisex kit is beschikbaar in Business Class op alle Brussels Airlines vluchten naar Noord-Amerika en Afrika. Het is de eerste in een verzamelcollectie van drie unieke designs. De volledige collectie zal uitgerold worden over een periode van 18 maanden en bevat een oogmasker, een tandenborstel en tandpasta, sokken, oordopjes, een hydraterende lotion, een lippenbalsem en een pen. De cosmetica worden aangeleverd door het Belgische merk RainPharma.